نوشته شده توسط : alireza

2010-11-29_PARTIDO_42.JPG

گل های بازی

1-0 ژاوی (دقیقه 10)
0-2 پدرو (دقیقه 17)
0-3 ویا (دقیقه 54)
0-4 ویا(دقیقه 57)
0-5 خفرن (دقیقه 91)

منبع: سایت رسمی باشگاه

مترجم: رامین باشی زاده FCBarca.ir

شب گذشته بارسا نمایشی خارق العاده ارائه داد و رئال مادرید را که تا پیش از آن بدون شکست بدون شکست بود با حساب 5-0 و به لطف گل های ژاوی، پدرو، ویا (2) و خفرن در هم کوبید.

این تاریخ تا مدت ها در خاطر هواداران بارسا خواهد ماند. آن ها پنج بار دروازه ی رقیب دیرینه ی خود را فتح کردند تا صد و یازدهمین سالگرد تأسیس باشگاه را به بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. بارسا با یکی از تماشایی ترین نمایش ها در تاریخ این بازی به رئال مادرید درس فوتبال داد. ژاوی و پدرو در نیمه ی اول گلزنی را آغاز نمودند و دو گل از ویا و گل آخر از خفرن شبی فوق العاده را برای هواداران وفادار و سرمست کمپ نو رقم زد.

بدترین مسئله: این پیروزی تنها سه امتیاز داشت و بارسا فقط دو امتیاز بالاتر از تیمی دارد که دیشب نشان داد چندین سال نوری از آن جلوتر است. همان طور که هواداران پیش از بازی با کاغذهای رنگی نمایش دادند: "T’estimo Barçá"! (بارسا، به تو اعتماد دارم.)

شروع عالی

بارسا مسابقه را با عزم قوی آغاز کرد، با قدرت بالا و مهارت زیاد، و تنها پس از شش دقیقه مسی توپ را به تیر دروازه زد. چهار دقیقه بعد آن ها پیش افتاده بودند، اینیستا از سمت چپ حرکت کرد و توپ را برای ژاوی فرستاد، او نیز از فاصله ی نزدیک دروازه را گشود. رئال مادرید زمان زیادی برای بازیابی نداشت و بارسا به گل دومش هم رسید، این بار پس از همکاری ویا و پدرو. چه شروعی! و همچنان ادامه داشت!

پرخاشگری

رئال مادرید بی ثبات به نظر می رسید و نا امیدانه تلاش می کرد با تاکتیک های پرخاشگرانه ی خود به بازی برگردد - کریستیانو رونالدو آن را با هل دادن گواردیولا شروع کرد که برایش یک کارت زرد در پی داشت. در کشمکش پس از آن والدس هم یک کارت زرد دریافت نمود و به نظر می رسید این صحنه به تیم مهمان روحیه داده است، اما فوتبال مبتنی بر پاسکاری ناب بارسا همه چیز را آرام کرد و زهر هر حرکت احتمالی رئال مادرید را گرفت.

جادوی ویا

در نیمه ی دوم همه چیز دوباره از سر گرفته شد، این بار با ویا که در عمق سرزنده به نظر می رسید و دو بار با پاس های مسی از تله ی آفساید رئال مادرید فرار کرد و نتیجه را 4-0 نمود. لاسانا دیارا برای رئال مادرید به زمین آمده بود تا از سنگین تر شدن شکست جلوگیری کند، اما بارسا هیچ رحمی از خود نشان نمی داد و در زمان هایی از بازی به نظر می رسید با حریف به اصطلاحی نامی خود بازی می کند.

خفرن زننده ی گل پنجم

هنگامی که نتیجه 4-0 بود، فکرها ناخودآگاه به سمت بازی مشهور 9 فوریه ی 1991 رفت که بارسا در آن پنج گل به رئال مادرید زده بود. در شرایطی که هواداران در حال جشن گرفتن بودند اینیستا از سمت راست نفوذ کرد و توپ را برای خفرن ارسال نمود و او با سرعت از دفاع رئال مادرید گذشت و آن را درون دروازه ی کاسیاس جای داد تا نتیجه ی باورنکردنی 5-0 رقم بخورد.

بازیکنان بارسا در این مسابقه:

والدس، آلوز، پیکه، پویول، آبیدال، سرخیو، ژاوی (کیتا)، پدرو (خفرن)، ویا (بویان)، مسی

45614772933926575318.jpg


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازیکنان جهان , اخبار تیم های مطرح , ,
:: برچسب‌ها: بارسلونا , ژاوی , پدرو , ویا , جفرن ,
:: بازدید از این مطلب : 815
|
امتیاز مطلب : 54
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 17 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امروز در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیمهای ایرانی حریفان خود را شناختند.

گروه A: الهلال عربستان، الغرافه قطر، الجزیره امارات، سپاهان ایران

گروه B: استقلال ایران، النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان، برنده بازی پلی اف 

گروه C: الوحده امارات، پرسپولیس ایران، الاتحاد عربستان، بنیادکار ازبکستان

گروه D: الریان قطر، الامارات امارات، ذوب آهن ایران،الشباب عربستان

گروه E:

گروه F:

گروه G:

گروه H:

همچنین در مرحله پلی اف مسابقات 6 تیم حضور دارند و در نهایت دو تیم از این تیم ها راهی مرحله گروهی مسابقات خواهند شد. برنامه این مسابقات نیز بدین صورت است:

در منطقه غرب آسیا: السد قطر- الاتحاد سوریه

برنده السد/ الاتحاد- دمپوی هند

در منطقه شرق آسیا: سریوجایا اندونزی- موآنگ تونگ تایلند

برنده سریوجایا/ موآنگ تونگ- العین امارات



:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : 16 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

تهران- تیم ملی فوتبال برزیل دوشنبه شب با غلبه بر اوكراین در یك دیدار دوستانه ، به سومین پیروزی خود تحت سرمربیگری مانو منزس دست یافت .

برزیل در این دیدار كه در شهر دربی انگلیس برگزار شد ، اوكراین یكی از دو میزبان مسابقات یورو ‪ ۲۰۱۲‬را دو بر صفر مغلوب كرد.

دنی آلوز مدافع بارسلونا و الكساندر پاتو مهاجم آث میلان زننده دو گل برزیل در این دیدار بودند كه تنها سیزده هزار تماشاگر از نزدیك شاهد آن بودند و بقیه جایگاههای ورزشگاه كه ‪ ۳۳‬هزار نفر گنجایش داشت خالی بود.

هر یك از گلهای برزیلی‌ها كه در حال بازسازی خود پس از حضور نا امیدكننده در جام جهانی ‪ ۲۰۱۰‬افریقای جنوبی و حذف شدن توسط هلند در یك چهارم نهایی این مسابقات هستند در یك نیمه به ثمر رسید.

اوكراینی‌ها كه آندری شوچنكو ستاره كاركشته خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتند در این دیدار به ندرت توانستند دروازه برزیل را تهدید كنند.

هدف اصلی منزس سرمربی برزیل كه پس از ناكامی این تیم در جام جهانی جانشین دونگا شده است كسب عنوان قهرمانی كوپا آمریكا یا جام ملتهای آمریكای جنوبی است كه سال آینده در آرژانتین برگزار خواهد شد .

برزیل پنجشنبه شب گذشته تحت رهبری این سرمربی ‪ ۴۸‬ساله به یك پیروزی سه بر صفر بر تیم ملی فوتبال ایران در یك دیدار دوستانه در ابوظبی دست یافته بود و پیش از آن بر آمریكا نیز چیره شده بود



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

هیات رئیسه باشگاه لیورپول با واگذاری این باشگاه به جان دبلیو هنری سرمایه دار آمریکایی و مالک بوستون رد ساکس (Boston Red Sox) موافقت کردند.


هنری نماینده شرکت سرمایه گذاری ورزشی نیوانگلند (NESV) مالک چند شرکت ورزشی و تیم بیس بال رد ساکس از تیمهای حاضر در لیگ حرفه ای بیس بال است.

باشگاه لیورپول در بیانیه ای رسمی واگذاری این باشگاه را به شرکت سرمایه گذاری ورزشی نیوانگلند اعلام کرد. مارتین بروتن رئیس هیات مدیره باشگاه در این خصوص می گوید:" از اینکه توانستیم فرایند گسترده و دامنه دار فروش را به پایان برسانیم خوشحالم. هیات رئیسه پیشنهاد NESV را پذیرفت زیرا این پیشنهاد با معیارهایی که از ابتدا جهت فروش باشگاه تعیین شده بود همخوانی داشت. فلسفهNESV همانطور که از عملکردشان در رد ساکس مشهود است فقط پیروزی است .

بروتن در ادامه می گوید:" حذف بدهی های ناشی از تملک باشگاه به ما فرصت می دهد تا روی تیم سرمایه گذاری کنیم. تنها از این نکته متاسفم که مالکان فعلی باشگاه تلاش زیادی کردند تا این معامله صورت نگیرد و ما می بایست پس از طی فرایند های حقوقی این قرارداد را نهایی کنیم."
شایان ذکر است که این قرارداد تنها در صورت تایید مسئولان لیگ برتر انگلستان و حل اختلاف میان هیات رئیسه و مالکان فعلی رسمیت خواهد یا



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: برچسب‌ها: لیورپول ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

در دومین شب از هفته چهارم بوندس‌لیگا آلمان شالكه 04 برابر دورتموند به شكست خانگی تن داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سه بازی برگزار شده شب گذشته، شالكه 04 كه از وجود رائول سود می‌برد برابر بورسیا دورتموند به شكست 3 بر یك تن داد.
در این دیدار هونتلئار 89 تك گل شالكه را به ثمر رساند و كاگاوا 20 و 58 و لواندوفسكی 86 گل‌های دورتموند را ثبت كردند.
در دیگر بازی از شب گذشته بوندس‌لیگا، سن پائولی برابر هامبورگ به تساوی خانگی یك بر یك دست یافت. بول 77 برای سن‌پائولی و پتریچ 88 برای هامبورگ گلزنی كردند.
دو تیم بایرلوركوزن و نورنبرگ نیز به تساوی بدون گل رسیدند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: با وجود كسب نتایج درخشان باید مراقب همه چیز باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سان لندن، كارلو آنجلوتی گفت: برابر بلكپول به پیروزی 4 بر صفر رسیدیم، این یعنی این كه چلسی در وضعیت خوبی است و من هم از شاگردانم راضی هستم اما منچسترسیتی در این فصل بسیار خوب كار كرده و نگران بازی بعدی خود با این تیم هستم.
وی ادامه داد: تاكتیك من‌سیتی متحول شده و بازیكنانش بسیار آماده و منسجم نشان داده‌اند. باید برای این بازی برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و برای پیروزی وارد میدان شویم.
جدال دو تیم منچسترسیتی و چلسی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس 25 سپتامبر در ورزشگاه " شهر منچستر " برگزار می‌شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 550
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

ferguseen-52454.jpgیوفا: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: به وجود جوانانی پرمایه و جنگنده افتخار می‌كنم.

به گزارش یوفا: به نقل از روزنامه حریت، سرآلكس فرگوسن اظهار داشت: به جوانان پرتلاش و جنگنده تیمم افتخار می‌كنم. آنها مقابل حریف ترك بازی بسیار خوبی ارائه كردند. به عنوان مثال گابریل اوبرتان حركت بسیار خوبی در بازی داشت. او ثابت كرد پدیده‌ای برای آینده است. گلی كه زد این نكته را به خوبی نمایان كرد. به‌به هم مثل او بازی دل‌انگیزی انجام داد.


این دو بازیكن جوان در پیروزی 3 بر صفر شب گذشته موفق شدند اولین گل‌های خود را برابر بورسااسپور به ثمر رساندند.

مربی اسكاتلندی 24 سال گذشته اولدترافوردی‌ها افزود: در نیمه دوم بر حریف كاملا مسلط شدیم و برتعداد گل‌های خود افزودیم. پس از آن به حریفی كه حمایت تماشاگرش را داشت، اجازه خودنمایی ندادیم. ‌وقتی گل دوم ما زده شد، آنها دیگر متوجه شدند قادر به رقابت نیستند. پس از آن كار بازهم برای ما راحت‌تر شد.

دارن فلچر 48، گابریل اوبرتان 73 و تیاگو مانوئل به‌به 77 برای تیم تحت رهبری وی گل زدند. شیاطین سرخ اینك با 10 امتیاز صدرنشین گروه سوم هستند و با والنسیا، تیم دوم جدول سه امتیاز فاصله دارند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza

valencia-amri-54.jpgیوفا: سرمربی تیم فوتبال والنسیا اسپانیا گفت: از قهرمانی در لیگ قهرمانان اطمینان دارم و در مورد آن رویایی حرف نمی‌زنم.

به گزارش یوفا: به نقل از ماركا اسپانیا، اونای امری سرمربی والنسیا پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر گلاسكورنجرز تصریح كرد: از بازیكنانم رضایت كامل دارم و مطمئن هستم كه والنسیا شخصیت قهرمانی و حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.


وی افزود: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم و ثابت كردیم كه برای صعود از گروه خود كاملا مصمم هستیم.

امری گفت: تیم حریف بسیار دفاعی بازی می‌كرد و از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود اما با تكیه بر توان تاكتیكی بازیكنانم از سد این تیم گذشتیم.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza


liverpool-orton545.jpgیوفا: سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از عدم حضور دو بازیكن موثر خود در مصاف هفته آینده لیگ برتر خبر داد.

به گزارش یوفا: به نقل از روزنامه هرالد، سرآلكس فرگوسن گفت: دارن فلچر و لوئیس نانی قادر به انجام بازی در بازی روز شنبه با ولورهامپتون نیستند. علت این مصدومیت در بازی با بورسااسپور در لیگ قهرمانان اروپا است.


این مربی مجرب افزود: فلچر به خاطر مصدومیت پا فعلا قادر به بازی نیست. به همین دلیل بود كه مقابل حریف ترك، تعویض شد. نانی هم از ناحیه ران دچار مصدومیت است. پزشكان ما پس از معاینه وی اطلاع دادند نیاز به استراحت دارد.

این دو بازیكن در حالی با این اتفاق ناخوشایند روبرو شدند كه در پیروزی شب گذشته درلیگ قهرمانان اروپا نقش بسزایی در برد 3 بر صفر ایفا كردند. فلچر توانست گل نخست رابه ثمر رساند و نانی نیز یكی از بازیكنان درخشان اولدترافوردی در این بازی خارج از خانه بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 642
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 15 آذر 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : alireza
  برترین تیم‌های یك دهه قاره آسیا معرفی شدند
سپاهان بهترین تیم ایرانی؛ استقلال و پرسپولیس در رتبه‌های 13 و 31

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال سپاهان، استقلال، ذوب‌‌آهن و پرسپولیس در رده‌بندی بهترین‌های قاره آسیا به ترتیب هشتم، سیزدهم، بیست‌وهفتم و سی‌ویكم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال جهان، تیم سپاهان اصفهان با كسب 660.5 امتیاز توانست در رده هشتم بهترین‌‌های یك دهه اخیر قاره كهن جای گیرد.
در این فهرست استقلال، قهرمان دو دوره جام باشگاه‌های قاره، با كسب 593 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت.

ذوب‌آهن اصفهان كه هفته قبل عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را در بازی نهایی این جام در توكیو مقابل سئونگ‌نام كره‌جنوبی از دست داد، با 507 امتیاز در رتبه 27 جای گرفت و پرسپولیس با 492.5 امتیاز صاحب رده سی‌ویكم شد.

دراین فهرست سایپا توانست با 346 امتیاز همراه با بیكامیكس ویتنام در پله 69 جای گیرد.
مقاومت شهید سپاسی شیراز نیز با 339 امتیاز در رده 73 قرار گرفت.

در این میان تیم پاس تهران كه اكنون اثری از آن به خاطر انتقال امتیاز آن به همدان باقی نمانده، با 310.5 امتیاز در رده 92 بهترین‌‌ها جای گرفت.

صبا كه در بدو پیدایش و ظهور خود با نام صباباتری فعالیت می‌كرد و اكنون با انتقال امتیاز به صبای قم تغییر نام داده، همراه با العربی قطر با 302.5 امتیاز و در جایگاه 97 حاضر شد.

همچنین ابومسلم مشهد با 288 امتیاز در رده 110، استقلال اهواز با 282.5 امتیاز در رده 112، ملوان انزلی با 239 امتیاز در رده 151، برق شیراز با 227.5 امتیاز در پله 156، پیكان قزوین با 198.5 امتیاز در رده 187، مس كرمان با 181 امتیاز در رده 205، راه آهن با 162 امتیاز در رده 221 و در بین 250 تیم اول قاره در یك دهه اخیر جای گرفتند.

در این گزینش عنوان بهترین تیم آسیا از سال 2001 تاكنون به الهلال عربستان با 797 امتیاز رسید.
پس از آن پاختاكور تاشكند از ازبكستان با 787.5 امتیاز و الاتحاد جده از عربستان با 765.5 امتیاز،‌ دوم و سوم شدند.

فهرست 20 تیم برتر آسیا در یك دهه اخیر به این شرح است:
1-الهلال عربستان - 797امتیاز

2-پاختاكور ازبكستان 787 امتیاز

3-الاتحاد عربستان 765 امتیاز

4-گامبا اوزاكا ژاپن 706 امتیاز

5-كاشیما‌آنتلرز ژاپن 699 امتیاز

6-سئونگ‌نام كره‌جنوبی 691 امتیاز

7-سوون كره‌جنوبی 661 امتیاز

8-سپاهان ایران 660 امتیاز

9-العین امارات 636 امتیاز

10-السد قطر 624 امتیاز

11-الكویت كویت 613 امتیاز

12-الكرامه سوریه 602 امتیاز

13-استقلال ایران 593 امتیاز

14-القادسیه كویت 585 امتیاز

15-الشباب عربستان 582 امتیاز

16-الفیصلی اردن 580 امتیاز

17-دالیان شیده چین 577 امتیاز

18-شاندونگ چین 576 امتیاز

19-اوراوا ژاپن 575 امتیاز

20-چونبوك كره‌‌جنوبی 568 امتیاز
 

 


:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , اخبار تیم های مطرح , ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 14 آذر 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد